تقدیم به فرشته آسمونیمون
تقدیم به فرشته آسمونیمون

فینگیل ما
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 5349
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



 
دلم برات تنگیده

عزیز دلم بد جوری هواتو کردم ، دارم لحظه شماری می کنم تا دو روزه دیگه که برم دکتر و دوباره صدای اون قلب کوچولوتو بشنوم . راستی تا طی هفته آینده حتما می رم سونو و می فهمم تو شازده پسری یا پرنسس . امروز 17 هفته تمامه که تو همراهمی یعنی 4 ماه  کاش روزها زودتر بگذره، بابا هم دیگه طاقت نداره همش می گه چقدر این وروجک ما رو منتظر می زاره پس کی می خواد بیاد پیشمون ، بابا انقدر دوستت داره که چند روز پیش باعث شد برای اولین بار بهت حسودی کنم .راستی یادم رفته بهت بگم داری صاحب یه همبازی می شی که احتمالاً فقط 40 روز ازش بزرگتری این همبازی نی نی عمه کوچیکته . مامانی هر روز عکس های سونوت رو نگاه می کنم انقدر که کاغذ سونوگرافیت رو دیدم که هر کی ببینه فکر می کنه برای عهد بوقه کم مونده پاره بشه .من الان شرکتم باید کارامو انجام بدم ببخشید که نمی تونم باهات بیشتر حرف بزنم ولی بدجور دلم هواتو کرده بود اومدم یکم باهات گپ بزنم . ببین چقدر بزرگ شدی .

 



نظرات شما عزیزان:

شادي
ساعت20:13---9 اسفند 1390
ايشالله كه به زودي صحيح و سالم مياد تو بغلت و با خودش يك دنيا عشقو شادي به همراه مياره آيدا جونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






7 / 12 / 1390برچسب:, توسط آیدا